TAF ORV weer hoogste waardering op voorwaarden en prijs
Voor het achtste jaar op rij beoordeelt MoneyView de TAF overlijdensrisicoverzekering met de maximale 5-sterren. TAF is de enige aanbieder die in alle productcategorieën (voorwaarden, prijs annuïtair dalend en prijs gelijkblijvend) maximaal scoort met één of meerdere varianten van de TAF ORV.
TAF enige met hoogste waardering op voorwaarden én prijs
TAF is de enige aanbieder die met meerdere varianten van de ORV op zowel prijs als voorwaarden maximaal scoort. Volgens MoneyView onderscheiden de overlijdensrisicoverzekeringen van TAF zich vooral door de ruimere acceptatiegrenzen, de mogelijkheid tot premievrijstelling bij arbeidsongeschiktheid en een vooruitkering bij terminale ziekte.
Vijf keer bekroond
MoneyView bekroont in totaal negen overlijdensrisicoverzekeringen met de hoogste kwalificatie, in maar liefst vijf gevallen gaat het om een TAF overlijdensrisicoverzekering.
Recente verbeteringen TAF ORV
Eind 2017 verbeterde TAF de voorwaarden van de overlijdensrisicoverzekering. Voortaan is standaard een vooruitkering bij terminale ziekte bij de premie inbegrepen. Ook biedt TAF vanaf nu de flexibiliteit om dalende- en gelijkblijvende kapitalen te combineren in één verzekeringspolis. Lees meer
Meer informatie over het onderzoek van MoneyView
In de Special Item Overlijdensrisicoverzekeringen van MoneyView vindt u onder andere de complete uitslag van de MoneyView ProductRating en opvallende product- en marktontwikkelingen.
Over MoneyView ProductRating
Onafhankelijk onderzoeksinstituut MoneyView verzamelt informatie over financiële producten en maakt deze transparant en onderling vergelijkbaar. Jaarlijks wordt vastgesteld welke overlijdensrisicoverzekeringen in aanmerking komen voor 5 sterren, de hoogste kwalificatie. Voor de productrating Voorwaarden onderzocht MoneyView 81 producten op voorwaarden en mogelijkheden. Daarbij zijn 38 criteria uit de MoneyView ProductManager geselecteerd. Voor de productrating Prijs onderzocht MoneyView 40 producten met een gelijkblijvende dekking en 39 producten met een annuïtair dalende dekking onderzocht op prijs. Daarbij zijn 1.440 klantprofielen doorgerekend en geanalyseerd.